• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Jak rozmawiać o seksie ze swoim partnerem?

Jeszcze kilkanaście lat temu niesłychanie trudno było nabyć jakikolwiek towar. Dzisiaj każdy konsument jest odpowiednio osaczony przez reklamy i artykuły przeróżnych producentów. To on decyduje, co będzie pozyskiwał, a wytwórcy mogą tylko cierpliwie wyczekiwać, aż zwróci uwagę na ich wyroby. Jednym z kultowych marketingowych chwytów są opakowania promocyjne rodzaju opakowanie na biżuterię. Zwykle twórcy wypuszczają całą serię takich produktów i zachęcają do zbierania całej kolekcji. W opakowania promocyjne bardzo wielokrotnie pakuje się produkty spożywcze, jak np. słodycze. W tym roku taką kolekcjonerską serię z okazji jubileuszu własnego istnienia wydała firma Wedel. Niektóre smaki czekolad i ptasie mleczko doczekały się kolorowych zapakowań ze zdjęciami przypominającymi PRL. Kupić więc wolno czekoladę z wizerunkiem krajowych Fiatów. Ptasie mleczko zaś nawiązuje luźno do muzyki z lat 50. i 60. ubiegłego wieku. W opakowania promocyjne od czasu do czasu inwestują także firmy kosmetyczne. Np. jednostka gospodarcza Avon co jakiś czas wypuszcza limitowane tusze oraz cienie. Legendarne są też świąteczne opakowania kremów czy balsamów.

1. Kontynuuj

2. Kliknij dla szczegółów

3. Czytaj dalej

4. Sklep

5. FAQ

Categories: Zdrowie

Comments are closed.