Choroby neurodegeneracyjne: Przyczyny, objawy i leczenie
Promocja jest przynoszącą efekty postacią zachęcenia klienta do zaciekawienia produktem, usługą albo marką. rozpowszechnianie i zachęcanie do zainteresowania na konkretny artykuł to reklama. ma być ona ukierunkowana wyłącznie na transakcje określonej jednostki – przetestuj ANCHOR. to znaczy, że wytwarzając, a następnie wyświetlając spot promocyjny, można sobie pozwolić chwalić, namawiać i pokazywać towar własnej marki, bez porównań z tym samym wyrobem innego producenta. Tak wyglądająca forma reklamy jest zabroniona. zakazuje się wskazywać marki konkurencyjnej w swej reklamówce, bez względu na to, czy chcemy wyłącznie o niej nadmienić, czy także, co jest nie etyczne oczernić konkurującą na rynku jednostkę gospodarczą lub też jej produkt. Można natomiast użyć stwierdzenia o bezkonkurencyjności swojego tworu odniesieniu do innych, bez przytoczenia praktycznych rywali. Łatwiej to tłumacząc,wolno o własnym wyrobie twierdzić czy wypisywać, iż jest on najlepszy w branży, że jest numerem wiodącym, że tylko taki wyrób sprosta wymaganiom człowieka. nie wolno tutaj odchodzić odprawdziwości, lecz właśnie owa forma jest dozwolona.
1. Przejrzyj